Класик Гурме Клуб

Обстановка: Вградените руини от древните крепостни стени на Улпия Сердика разделят пространството между пиано-бара и основната зала, в която се откроява модерно класическо обзавеждане и забележителна мека жълта светлина. Съществува лек завой в разполагането на масите, което създава уют. Хубав бар.

Храна и напитки:  Изискани ястия – гурме! Запомня се предястието “Печен камамбер в сос от диви ягоди”. На бара малко не му достига в разнообразието, но пък има избор на хубави вина.

Обслужване: Не  е никак лошо, но това очакване на банкетаджиите държеше в леко напрежение. Или просто лош момент.

Детайл: Красиви съдове, изключителност, изразяваща се в подредбата на масите, а чашите са различни на всяка маса. Хубав елемент на разчупване на традициите и запомняща се мека жълта светлина.

Недостатъци: Недостатъчно добре зареден бар с изискани питиета, за да има пълно съответствие с името си.

Моята оценка: star-clipart-3sgif.gifstar-clipart-3sgif.gifstar-clipart-3sgif.gif

Ето един бегъл поглед от мястото на събитието:

Поглед отвътре,

191206_028.jpg

поглед от входа

191206_019.jpg

и едно хубаво предложение от кухнята – сьомгата е централно разположена, но за останалото … просто не си спомням: 

 gourmetclassicclubsalmon.jpg

Published in: on Sunday, 28, January, 2007 at 16:46  Comments (14)  

The URI to TrackBack this entry is: https://sybarites.wordpress.com/2007/01/28/%d0%93%d1%83%d1%80%d0%bc%d0%b5-%d0%9a%d0%bb%d1%83%d0%b1-%d0%9a%d0%bb%d0%b0%d1%81%d0%b8%d0%ba/trackback/

RSS feed for comments on this post.

14 CommentsLeave a comment

  1. […] и тази година така. Не че е лош ресторантът, както е видно от блога, оценили сме го с три звезди, най-висшата категория, […]

  2. Смятам този ресторант за най добър в софия (а защо и не в бг)Има нещо много стилно и чаровно в него,не ще обстановката го прави,храната със сигурност е на много добро ниво ,към сервиза имам малки забележки
    могат да се постараят още в посока винена листа
    бих посещавала това място всеки ден

  3. Супер як ресторант,някои който си разбира от работата
    доста се е постарал най вероятно е Chef ът.Може да се постараят малко откъм сервиз,а имаше някакъв идиот на входа

  4. Отговор на Галина:
    Здравейте и както се казва welcome на първия ми посетител тук!
    Съгласна съм, че е доста добро попадение този ресторант и е постигната атмосфера с тази хубава мека светлина. За обслужването не мога много да кажа, защото имахме лошия късмет да го посетим по банкетно време, около нова година, но съм склонна да се съглася, че трябва да се постараят повече. За вината винаги може и е желателно още :):). Освен това наличието на толкова красиви и различни винени чаши, подредени на всяка маса така примамливо направо крещят за хубаво вино🙂.
    Все пак за най-добър не мисля, че е заслужил, но ако имате време и желание може да погледнете и другите ми предложения, обозначени с 3 звезди.

  5. И отговор на Ивайло:
    Да, хареса ми и на мен този ресторант, а като се има предвид, че е още “млад” и значи още не са го развалили, има време да му се порадваме🙂.
    Ето втори човек, а с мен ставаме вече трима, които се оплакваме от обслужването и явно не е било случайно, така че да им пожелаем да се поправят :)).

  6. Да се включа и аз към дискусията, и също да приветствам първите читатели, оставили коментар в блога, за което им благодарим.
    И аз харесвам ресторанта, много дори, и ми се струва, че е един от най-хубавите наистина.
    За разлика от колегата Сибарит, аз не съм чак толкова недоволен нито от обслужването, нито от напитките, напротив дори. Намирам и тях, че са на висота.
    Единствените две неща, за които съжалявам са, че не съм го посетил по-рано и че не ходя по-често: мястото му е супер подходящо както за бавни и спокойни обеди, така и за красиви вечери🙂.

  7. интересен диалог сте спретнали…..
    за този ресторант мога да кажа че е супер перфектен
    на фона не само на БГ ресторантите но и в доста европейски столици.Тук нещата явно са в ръцете на професионалист или и ,кухнята е феноменална,сервиза е о.к а за винения лист не знам с кой друг го сравнявате но в моите 3-4 посещения видях около 90 бели 20 розета и 120 -130 червени предложения,а в отговор на горе изказали те се кифли зa чашите са наи добрите за този клас.Браво на този който върти ресторанта(за съжаления нямам честа да познавам
    )но почерка ми е познат.

  8. Много се радвам че намерих този форум.
    Смятам че всеки от Вас има право на мнение но Ресторанта май май е най – добрият на този етап
    За първи път попаднах там на Винена дегустация и бях пленена от храната главно, шеф готвача е доста сериозен,
    преди месец бях там с бизнес партн. от норвегия и смятам че бяха очаровани и от ястията и от добрия сервиз.Смятам че като цяло имат пропуски с две три
    неща 1. входа е неприветлив и наистина има идиоти
    2 . паркинг 3. бара е недоразумение в концепцията
    тук им е проблема на инвеститорите.
    Браво на човека който движи ресторанта

  9. Отговор на Евелина:
    Добре дошла! Радвам се на споделеното мнение и очаквам още и за другите предложения в блога :):).
    Наистина е доста хубав този ресторант и поздравления заслужава. Но за да съм обективна (доколкото мога да бъда такава, разбира се) не го мисля за най-добрия, все още. Съгласна съм с изброените от теб пропуски, но не разбрах какво имаш предвид за концепцията на бара – разположението му, или нещо свързано с руините?
    А за паркинга мога да кажа само, че или ще е хубаво местоположението на ресторанта и няма да има места за паркиране, или ще е отдалечен от центъра и тогава места колкото искаш. Но си е проблем, така е.

  10. Отговор на Иван Иванов:
    Мнението на всеки по отношение на категории, свързани с вкуса на човека (нямам предвид сетивата му)може да бъде толкова различно, колкото разнообразие съществува. Така и за чашите, които за едни ще са най-добрите, за други нелоши, а за трети – просто чаши. Не знам какво означава “от този клас”, но за ресторант претендиращ за класа и изисканост такова понятие като “клас” в “класата” просто не съществува – те или са красиви и подобаващи, или някакви там. За мен тези бяха хубави и различни, но има и по-хубави (напр. в Жарден).
    Не съм съгласна, че количеството на предложенията във винената листа означава и качество – съвсем не. Както в повечето наши ресторанти се предлагат едва ли не всички български вина, което не означава че има голям избор и добра селекция.
    За обръщението, употребено в коментара ви ще кажа само, че не харесвам и не желая да го използвате тук. Добрия тон и уважение, независимо от изразяваната позиция приветствам силно, всякакви спорове също, но……това ме обижда.

  11. аз също съм посещавал ресторанта,и смятам че е наистина много класен.Мои приятели познават CHEF готвача и ме поканиха преди може би година,от тогава имам 10 посещения може би.Интересни са Вашите коментари………Наистина може би е най – добрия ресторант,и аз се надявам да го запазят такъв…….
    Относно кухнята и сервиза смятам че са на супер ниво,но има какво да се желае относно някои други моменти ,като Входа е неприветлив и т.н

  12. Ресторантът несъмнено е хубав, а недостатъци трудно могат да му се намерят, а пък и не трябва да ги търсим нарочно🙂.
    Мога само да съжалявам, че не е имало възможност по-често да го посещавам, но пък това е поправимо🙂.

  13. ресторантът е наистина много добър. наскоро водих гости, членове на италиански гурме клуб и те бяха впечатлени. овациите обраха кедровите клечки за дапалване на пури, както и добрата колекция от кубински пури. обслужването винаги е било на ниво, храната изискна.
    намирам само един недостатък – в интернет няма нито телефон, нито адрес на ресторанта. Ако човек не си е запаметил номера или не е взел визитна картичка, не може да се свърже за резервация.

  14. Здравей Мила,
    радвам се, че споделяме еднакво мнение относно този ресторант. Не знам за кедровите клечки (нямаше аз като бях, но звучи примамливо), но чашите бяха различни на всяка маса и толкова красиви, освен всичко друго. Има много красива жълта светлина и атмосфера, ястията са на ниво и като цяло си е заслужил наградата Ресторант на годината.
    Хубаво е, че има такъв ресторант.
    Много ме заинтригува с този италиански гурме-клуб?🙂
    Може ли малко повече?


Leave a Reply

